مقاله طراحی سایت مهد کودک word دارای 88 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی سایت مهد کودک word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله طراحی سایت مهد کودک word
چکیده
مقدمه
فصل اول بررسی نمونه های مشابه
بررسی اولیه
نمونه شماره یک
بررسی سایت شماره یک
نمونه شماره دو
بررسی سایت شماره دو
نمونه شماره سه
بررسی سایت شماره سه
نتیجه گیری مقایسات
فصل دوم معرفی ابزار ها
معرفی UML
تاریخچه
دیاگرامهای UML
دیاگرم Use Case
چهار نوع رابطه در دیاگرم Use Case
دیاگرام کلاس
کلاس
روابط بین کلاسها و اشیاء
دیاگرام تعامل
دیاگرا ترتیب
دیاگرام همکاری
دیاگرام بسته
دیاگرام حالت
دیاگرام فعالیت
دیاگرام آرایش قوا
معرفی ASPNET
اصول مقدماتی ASPNET
ASP چیست؟
ASPNET چیست ؟
دانت فریمورک
تفاوت ها ASP کلاسیک و ASPNET
نصب ASPNET
صفحات وب ASPNET
ASP کلاسیک
صفحات پویا در ASP کلاسیک
صفحات پویا در ASPNET
کنترل های سرویس دهنده ASPNET
کنترل های Html سرویس دهنده
کنترل های وب سرویس دهنده
رویدادهای دات نت
مرجع
معرفی SQL
SQL Injection به چه کار می آید؟
مثالی از SQL Injection
طراحی جدول
فصل سوم طراحی نمودار های NML
نمودار Use Case
نمودار توالی
نمودار همکاری
نمودار کلاس
نمودار حالت
فصل چهارم معرفی سایت
معرفی سایت
نمای کلی صفحه اصلی سایت
توضیحات صفحه اصلی
ورود به سایت
عضویت در سایت
صفحات متفرقه
معرفی قسمت های مختلف سایت
سخن آخر
معرفی UML :
تاریخچه
UML یک زبان استاندارد برای نمایش، ایجاد و مستندسازی سیستم های نرمافزاری مبتنی بر روشهای شیگرا میباشد. قبل از UML نیز روشهای شیگرایی متعددی توسطافرادمختلف برای مدل سازی سیستمهای شئگرا ارائه شده بود. اتفاقی که باعث ایجاد UML شد بدینصورت بود که Rumbough ، طراح متدلوژی OMT به شرکت Rational که متعلق به Booch بود پیوست و آنها تلاش خودرا برای ایجاد یک زبان مدلسازی شیگرای متحدالشکل بکار گرفتند. ترکیب دومتدلوژی و ایجاد زبانUML اعتبار ویژهای به آن بخشید. درسال 1995 ، شرکت Rational آماده بود تا اولین مستندات UML (نسخه 08 )را ارائه نماید، اما در یک اقدام ناگهانی امتیاز شرکت Jacobsonرا که مالک Objectory بود، خریداری نمود. پس از این اقدام، شرکت Rational با ترکیب سه متدلوژی سطح بالا قادر به ارائه یک استاندارد در روشهای شیگرا بود
در سال 1997 ، UML بعنوان یک زبان استاندارد مدلسازی شیگرا از طرف گروه OMG(Object Management Group)پذیرفته شد. مهمترین قابلیت این زبان ارائه مدلهایی بصورت دیاگرام برای کل چرخه حیات نرم افزار است و میتواندبصورت یک زبان ارتباطی بین تمام گروههای یک تیم پروژه استفاده شود. از قابلیتهای دیگر آن اینست که سازگاری خود را با اغلب روشهای متداول مانند OMT ، Booch وOOSE حفظ نموده است
از دید مستندسازی، UML قادر است کل چرخه حیات سیستم را در قالب نمودارهایی بصورت کلی و قابل فهم ارائه نماید که میتواند مستقل از متدلوژی ساخت ارائه شود هرچند که برخی از متدلوژیها دیاگرامهای خاص خود را دارند. اما با توجه به نزدیکی متدلوژیهای شئگرا و شباهت دیاگرامهای آنها میتوان UML را در بسیاری از متدلوژیهای شئگرا استفاده نمود
شرکتهایی مانندUnisys, Rational, Oracle, IBM, Microsoft, HP و ; از شرکتهایی هستند که ازUML استفاده کرده و آن را پشتیبانی مینمایند.
دیاگرام های UML
از بزرگترین اهداف طراحی برنامه های سیستم نرم افزاری ایجاد برنامه های صحیح است به نحوی که نیازهای کاربران را بدرستی و با هزینه قابل قبولی برآورده نماید. فهم نیازهای کاربران که مستلزم ایجاد ارتباط با آنهاست، یکی از نکات کلیدی در ایجاد نرم افزارهای مفید میباشد. روشی که در UML برای نشان دادن این خواستهها بکارگرفته میشودUse Case نام دارد. مجموعه تمامیUse Case ها، تصویر خارجی سیستم را تشکیل میدهد. یک مجموعه خوب از Use Case ها وقتی حاصل خواهد شد که طراح بداند کاربران چه چیزی از سیستم میخواهند. Use Case ها همچنین ابزار خوبی برای پیشبرد پروژه میباشند زیرا ساخت سیستم به طریق تکراری را کنترل میکند. در واقع از قابلیتهای ویژه متدلوژیهای شئگرا این است که میتوان یک مجموعهای از نیازها را انتخاب نموده و طراحی و پیادهسازی آنرا به پیش برد و بدین صورت ساخت سیستم بهصورت افزایشی را مقدور میسازد همچنین با توجه به این که تیم طراح و برنامهنویس در هر مرحله با Use Case ها سروکار دارد، در هر مرحله امکان بازگشت سریع به مراحل قبل وجود دارد. این روش خود تکنیک با ارزشی است، زیرا نتایج را مرحله به مرحله به کاربر باز خور میدهد. در ادامه این بخش، دیاگرامهایی که در UML برای مدل سازی سیستم های نرم افزاری استفاده میشود به صورت اجمالی معرفی میگردد
بیشتر برای تعیین مراحل تولید یک نرم افزار استفاده می شود تا هم مراحل کار و هم مشکلات و ناهمواری های آن مشخص شود که شامل شیوه های متعددی است چون آبشاری، چرخشی، همفاز و ;. که در اینجا به انها پرداخته نموی شود. فقط مراحل اصلی تحلیل نرم افزاری مورد استفاده ماست
زبان مدلسازی که به طور گسترده ای در نمادهای مدلسازی سیستم های شی گرا استفاده شده است. و از چند نوع نمودار مختلف تشکیل شده است
نمودارUse Case
نمودار Sequence(توالی)
نمودار Collabration(همکاری)
نمودارClass
نمودار ْState Transition(حالت)
نمودار Component
نمودارDeployment
دیاگرام Use Case
در سادهترین حالتUse Case ها بوسیله مصاحبه با کاربران و انتظاراتی که آنها از سیستم دارند تعریف میشود. برای نمایش اطلاعات مربوط به نیازهای کاربران که در قالب Use Case هاجمعآوری شده است از دیاگرام Use Case استفاده میشود. مادهای آدمک که در شکل دیده میشود، بازیگر (Actor)نامیده میشوند. هر بازیگر میتواند یک کاربرسیستم باشد که نقش یا نقشهایی را در سیستم بازی می کند. یک بازیگر لزومی ندارد حتماً یک انسان باشد، یک سیستم خارجی نیز میتواند یک بازیگر باشد
چهار نوع رابطه در دیاگرام Use Case وجود دارد که عبارتند از
الف- رابطه Communication : نشان میدهد یک بازیگر، یک Use Case را استفاده میکند
ب- رابطه Extend : ارتباط بین دو Use Case که حالات خاص یکی در دیگری قرار داده میشود
ج- رابطه Uses : شبیه Extend می باشد ولی در اینجا حالات خاصرا در یک Use Case قرار نمیدهد، بلکه اگر رفتاری در چند Use Case مشترک باشد، آنرا جدا کرده و در یک Use Case مجزا قرار میدهند
دیاگرام کلاس
دیاگرام کلاس یکی از دیاگرامهای مهم و اساسی در متدلوژیهای شیگرا میباشد که هر متدلوژی حالات مختلفی از آنرا استفاده می کند. دیاگرام کلاس شامل اشیاء و روابط مابین آنها میباشد. همچنین دیاگرام کلاس شامل صفات و رفتار کلاسها میباشد
در دیاگرام کلاس اگر فقط اشیاء (یعنی نمونههای کلاس ها) و روابط آنها نشان داده شود، آن را دیاگرام شیء (Object Diagram)گویند. شکل شماره 2 نمونهای از دیاگرام کلاس را نمایش میدهد. در ادامه مفاهیمی که در دیاگرام کلاس استفاده میشود بطور مختصر شرح داده میشود
کلاس
کلاس، مشخصهای برای مجموعهای از اشیاء با صفات، رفتار و روابط مشابه میباشد. UML برای نمایش کلاس از نماد مستطیل سه قسمتی استفاده میکند. قسمت فوقانی این نماد برای نمایش مشخصات نام کلاس، قسمت میانی برای نمایش مشخصات صفات و قسمت تحتانی برای نمایش مشخصات رفتار و اعمال کلاس بکار می رود. برخی عناصر که از نظر مفهوم شبیه کلاس هستند نیز از همین نماد و خواص استفاده میکنند
کلاسهای مشتق شده از یک کلاس معمولاً با مفهوم کلیشه (Stereotype)بیان میشود. این مفهوم در UML استفاده زیادی دارد و حالات خاص و مختلف از یک چیز را نشان میدهد. انواع مختلفی که از نظر مفهومی شبیه کلاس هستند با ذکر یک کلیشه، در قسمت نام کلاس مشخص میشوند. سه نمونه از این مفاهیم، تایپ (Type)، کلاس پیادهسازی(Implementation Class)، و واسط (Interface Class) نام دارند
تایپ، نشاندهنده یک نقش قابل تغییر است که یک شئ میتواند انتخاب کند و سپس آنرا کنار بگذارد. یک کلاس پیادهسازی، نشاندهنده ساختار فیزیکی و توابع یک شئ است که در یک زبان، پیاده سازی میشود و قابل تغییر نیست. یک شئ می تواند دارای چندین تایپ باشد اما فقط یک کلاس پیاده سازی دارد. بین یک تایپ و یک کلاس پیاده سازی می توان رابطه Realize برقرار نمود که نشان میدهد یک تایپ توسط کدام کلاس پیاده سازی شده است. یک واسط نشان دهنده اعمال یک کلاس است که قابل رویت توسط دیگران است. واسطها فاقد صفت،حالت و روابط انجمنی هستند و فقط شامل اعمال میباشند. واسطها می توانند روابط کلی/ اختصاصی داشته باشند
کلاس پارامتری(Parameterized Class) معرف کلاسی است که تعدادی پارامتر داشته ولی میتواند خانوادهای از کلاسها را تعریف کند. هر کلاس از این خانواده با تعریف مقادیر واقعی پارامترها، مشخص میشود. یک کلاس پارامتری با همان نماد کلاس نمایش داده میشود. کلاسهایی که به یک کلاس پارامتری محدود یا مقید میشوند، عناصر مقید (Bound Element) نامیده میشوند
شئ نمونهای از یک کلاس است که صفاتش دارای مقادیر حقیقی هستند. نماد شئ مانند نماد کلاس است که در زیر نام آن خط کشیده میشود. یک شئ مرکب (Composite Object)شئ سطح بالایی است که در درون خود دارای شئ هایی است که این شئ ها می توانند دارای روابط فی مابین باشند
روابط مابین کلاسها و اشیاء:
در زیر به انواع روابط بین کلاسها و اشیاء اشاره میشود
الف- رابطه انجمنی
یک رابطه انجمنی میتواند بین دو کلاس و یا چند کلاس برقرار شود. مشخصات کلی این رابطه توسط چند خصیصه تعیین می شود که عبارت است از مقدار کثرت، ترتیب، علامت جهت و مشخصه اجماع (Aggregation)
ب- رابطه در برگیری (Composition [Whole-Part])
این رابطه یک رابطه قویتر از رابطه اجماع میباشد که در آن وجود کلاس جزء وابسته به وجود کلاس کل می باشد. رابطه دربرگیری با یک خط راست که در طرف کلاس کل یک لوزی توپر قرار دارد نمایش داده میشود
ج- رابطه کلی- اختصاصی(Generalization / Specialization)
رابطهای است که بین یک کلاس عمومی و کلاسهای اختصاصی آن کلاس برقرار میشود. در این نوع رابطه، کلاس های اختصاصی تمامی خصوصیات کلاس عمومی را به ارث برده و علاوه برآن میتوانند یکسری خصوصیات دیگر را نیز تعریف نمایند. این رابطه را رابطه ارثبری نیز مینامند
د- رابطه وابستگی
این رابطه یک رابطه معنایی را بین دو عنصر تعریف میکند که تغییر در یک عنصر ممکن است باعث تغییراتی در عنصر دیگر شود. ازا نواع این روابط میتوان به bind , uses اشاره نمود
هـ- رابطه Realize
رابطهای است که بین کلاس پیادهسازی و تایپ برقرار میشود
دیاگرام تعامل
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دانلود مقاله Study of CO2 Injection for EOR (Enhanced Oil Recov
دانلود مقاله تاثیر خشکسالی در افزایش و کاهش افات و بیماریهای گی
دانلود مقاله RESTORATION OF AN OTTOMAN BATH IN GREECE pdf
دانلود مقاله شبیه سازی سه بعدی و بهبود رسانایی خروجی در ترانزیس
دانلود مقاله طرح کتابخانة الکترونیک سلامت pdf
دانلود مقاله تاثیر پلیمر کاتیونی در تشکیل گرانول هوازی در راکتو
[عناوین آرشیوشده]